vrijdag 19 oktober 2018

BREAKING: een nieuwe inwoner

Wie komt daar de poort binnenlopen?
De inwoners zijn nietsvermoedend bezig met het bouwen aan hun Utopia, wanneer ineens de poort opengaat. Een blonde vrouw met een kist komt binnenlopen en de inwoners vangen haar gelijk op. Nadat ze iedereen een handje heeft gegeven gaat ze aan tafel zitten en begint ze te vertellen, "heel apart dit".

Huppelend loopt ze naar de tafel, "echt leuk". "Echt geweldig om jullie te zien, ik ben Lotus, 27 jaar en kom uit Rotterdam. Niet lullen maar poetsen, ik ben creatief, ik kan schilderen, tekenen en heb er heel veel zin in. Ik ben echt een lachenbek. Ik werk in de horeca. Ik hou niet zo van vlees, dus ik wil me inzetten voor vlees dat we zelf kunnen maken. Ik ben net vrijgezel, maar zie mezelf nog niet als vrijgezel, ik heb 11,5 jaar een relatie gehad", begint Lotus enthousiast. Ze wil graag een leuke sfeer in de groep, "maar we kunnen zoveel meer. We gaan het rocken, ik wil een hippe vibe neerzetten". De groep lijkt erg enthousiast over Lotus en kunnen hun geluk niet op.

Gerrit en Christel bespreken de komst van de nieuwe inwoonster.

"Wat vind je van de nieuwe?", vraagt Gerrit wanneer hij Christel tegen het lijf loopt. "Leuk", antwoordt ze. De vrouwelijke Utopiaan denkt dat Lotus wat pit in de groep zal brengen en een doorpakker is. Gerrit is het met haar eens. "Mooie meid om te zien ook", voegt hij eraan toe. "Mooi slank." "Ja, lekker lachje heeft ze ook", zegt Christel. Gerrit is benieuwd hoe het zal lopen. "We zullen het zien."


Ze krijgt gelijk een rondleiding.

Nieuwkomer Lotus is binnen gekomen in Utopia en heeft gelijk een goede indruk gemaakt op de rest. De vrolijke nieuwkomer valt goed in de smaak en krijgt gelijk een rondleiding over het terrein heen. Nadat ze haar kist in de caravan heeft neergezet vervolgt ze haar rondleiding met Shelley, Brenda en Jessie.

De rondleiding begint in de caravan, maar al snel lopen ze naar de kippen toe. Nadat ze bij de kippen is geweest loopt ze naar het huisje van Jessie en Jeffry. Hierna vervolgt ze haar tocht naar het huisje van Brenda en Brandon. Lotus lijkt erg enthousiast over alles en kijkt haar ogen uit, “het is heel vreemd”.


Joaquin en Timothy zien Lotus allebei wel zitten.

"Nou hopelijk worden we niet allebei verliefd", zegt Joaquin terwijl hij bij Timothy gaat zitten. Volgens de mannelijke Utopiaan zullen ze in dat geval alles moeten delen. "Jij de voorkant, ik de achterkant", grapt Timothy. Joaquin lacht, maar benadrukt dat de nieuwe inwoonster net een relatie van elf jaar en een half jaar achter de rug heeft. "Klopt", zegt Timothy. "Maar dat laat wel zien dat als het gebeurt..." "Het in ieder geval geen Gerrit en Shelley-relatie wordt", vult Joaquin aan. De mannen grinniken. Hoe schat jij de kansen van de mannen in? 
Spelletjes Topic

Nieuw Blog: De kwebbelhoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten