woensdag 14 november 2018

UItslag en visumhouders

Hieronder vind je de uitslag van deze nominatieronde:

Shelley: 14 stemmen
Jeffry: 12 stemmen
Jessie: 9 stemmen + 1 publieksstem

Merel: 9 stemmen
Lotus: 1 publieksstem
Timothy: 1 publieksstem
Hiske: 1 stem


De visumhouders zijn binnen!

Franny en Floriaan komen het terrein oplopen.
De inwoners staan al bij de poort te wachten wanneer de visumhouders binnen wandelen. Franny en Floriaan stellen zich direct voor aan de Utopianen en lopen daarna direct door naar de tafel waar ze zich voorstellen.
Franny geeft aan dat ze aardig zenuwachtig is nu ze binnen is. Ook Floriaan geeft aan dat hij erg zenuwachtig is. Joaquin en Timothy slepen een aantal bankjes naar het midden van het terrein, zodat de visumhouders zich daar aan iedereen kunnen voorstellen. Wanneer ze allemaal zitten, beginnen Floriaan en Franny aan een voorstelronde.
"Mijn naam is Franny, ben 24 jaar en kom uit Zoeterwoude. Ik ben managementassistente. Ik ben erg dienstverlenend, maar er kwam iets anders op mijn pad, vandaar dat ik hier ben", begint Franny, "mijn grootste passie is dansen. Dansen brengt iedereen samen." Verder vertelt Franny dat ze kerstukjes wil gaan maken. Na Franny is Floriaan aan de beurt.
"Ik ben Floriaan, 22 jaar en kom uit Deventer. Ik heb de afgelopen twee jaar gewerkt als vertegenwoordiger in de verkoop en daarvoor ben ik kok geweest. In Utopia wil ik dat graag weer oppakken. De inwoners reageren heel enthousiast op de komst van een echte kok. "Het kan allemaal wat gehoorzamer hier en ik denk dat eten daaar ook bij hoort", gaat Floriaan verder, "ik wil graag sushi verkopen en een pop-up-restaurant beginnen, ik heb wat recepten bij me." Hij geeft aan dat hij hier graag aan wil beginnen in deze vier dagen.
De groep reageert erg enthousiast op beide visumhouders en zijn erg benieuwd wat hen de aankomende dagen gaat brengen.
Spelletjes Topic

Kwebbelhoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten