vrijdag 21 juli 2017

Wat er vandaag zoal gebeurde!!

Roddels doen hun ronde en Bas wil verhaal halen bij Cemal.

Bas neemt Cemal even apart omdat hij in de wandelgangen dingen over zichzelf gehoord heeft omtrent het centraal. "Jij hebt al meerdere centralen kritiek gehad over het feit dat ik er niet bij zit", zegt Bas confronterend tegen Cemal. "Nee, totaal niet", antwoordt Cemal.
Cemal geeft aan dat hij vandaag enkel gesproken heeft over het drinken van de BV. Bas heeft gisteren toegezegd dat dit wel kon en meerdere inwoners hebben meegedronken na de kookwedstrijd. "Je doet niet echt mee met het geld verdienen en ik vind dat jij hier geen toezeggingen in mag doen", vertelt Cemal open.
Bas geeft aan dat hij het vaker hoort. "Als je het zo vervelend vindt dat ik er niet bij zit kan je beter even naar mij komen", zegt Bas. Op die manier kan hij toelichten waarom hij er niet bij kan komen zitten. "Op deze manier komt het nogal schijnheilig over", moet Bas toegeven.
Cemal geeft toe dat hij geen idee meer heeft in welke vorm hij het over Bas gehad heeft. Maar dat hij denkt dat het gaat over onderwerpen die Bas aangaan. En dat Cemal dan irritatie heeft dat de desbetreffende persoon er niet bij is. "Het is niet persoonlijk", zegt Cemal.
Bas geeft aan dat het niet gaat om de reden. Maar dat hij het jammer vindt dat hij het via via moet horen. "Ik heb een slaapprobleem. Dat weet je", zucht Bas. Cemal knikt en geeft biedt zijn excuses aan. "Het is nooit mijn doel geweest je zwart te maken. Het was pure irritatie", zegt Cemal. De heren geven elkaar een knuffel en vervolgen hun dag.
Jeroen is vandaag jarig en zijn bezoek kwam ook.

Familie van Jeroen
Jeroen kijkt de hele ochtend uit naar het moment dat zijn familie hem komt bezoeken. Het is al 5 maanden geleden dat hij ze heeft gezien. Zijn zus vliegt hem snikkend om de hals en zegt dat ze zo blij is dat zij hem weer ziet. Zijn opa feliciteert Jeroen direct met zijn verjaardag. Verder komt hij moeilijk uit zijn woorden, opa is zichtbaar aangedaan dat hij zijn kleinzoon weer ziet. Ook zijn moeder en oma knuffelen met Jeroen. Iedereen is blij om elkaar weer te zien.


Jeroen en zijn vader
Dan hoort Jeroen een bekend geluid en draait zich om. Als verrassing komt zijn vader met Jeroen zijn motor het Utopia terrein op rijden. "Ik wist het!" Ik wist het!" roept Jeroen uit. Hij glimlacht van oor tot oor en meteen stapt hij op zijn motor en scheurt een rondje over het terrein. Als hij weer afstapt laat hij zijn familie weten dat hij zo blij is. "Ik sta helemaal te trillen", aldus de zanger.

Verschillende Utopianen komen zich voorstellen aan het bezoek van Jeroen. Zijn familie heeft een hoop cadeautjes meegenomen voor hem. Dus is het tijd voor de familie om lekker op de bank te gaan zitten, cadeautjes uit te pakken en bij te kletsten. Ze hebben namelijk een hoop te bespreken.
(Bron: Utopiatv.nl)
De twins hadden ook vandaag bezoek van oma, moeder en de half zusjes waren er. En niet vergeten ze hebben een puppy dat wil zeggen hun moeder heeft een puppy. Ik plaats alleen wat foto's
Het zusje die schijnbaar veel aandacht tekort komt
heeel veel aandacht tekort







Geen opmerkingen:

Een reactie posten