zondag 28 mei 2017

Utopia Topic 5

Zaterdag de dag van Kevin en Dance with me 

Zoals wij allemaal hebben kunnen volgen in het centraal van de week was de afsrpaak dat er niet meer gedronken zou worden op dagen dat er een event is en niet tijdens een event of markt.


Maar dat hebben de 4 dames Bill, Romy en de Twins schijnbaar vergeten want ze zaten al lekker vroeg aan de wijn in de volle zon. Zoals een goede vriendin als Bill dat doet natuurlijk, verteld ze tegen Jessie dat ze het niet vind kunnen dat Romy, Demi en Fay hebben gedronken voor het event, als later Chip erbij komt zegt hij dat Bill ook heeft gedronken maar dat is volgens Bill natuurlijk heel anders.
Ik ben benieuwd of we daar vandaag nog meer over horen want Jessie zou de discussie aangaan. UPDATE: Jessie is de discussie met Romy al aangegaan haar excuus deze keer was dat ze zenuwachtig was voor dance with me 

Ik heb eerlijk gezegd niks mee gekregen van Dance with me wel dat de winst rond de 800 euro ligt heb ik van jullie gelezen.

Bill heeft weer gejankt dat is natuurlijk ook altijd leuke informatie :)).

Beau en Jessie zijn door de inspiratie heen en weten niet meer zo goed wat ze nog kunnen bedenken in Utopia.


OH ja volgens Fay is zei de hoofdprijs (hahahahha dat denken ze allemaal daar het zijn nog niet eens troost prijsjes)  en zou het fijn zei als Chip eens opschiet met die date want het is de laatste dag van de week. Demi wou natuurlijk wel even haar zus verdedigen door met Chip te praten maar dat mag niet. Fay wil dat het van hem zelf uit komt, maar daar heeft Demi natuurlijk niet naar geluisterd en heeft Chip de tijd gegeven tot morgen om een date met haar zus te regelen anders is het verkeken. hahahah lach me dood.


Nou ja dit was het voor vandaag en vergeet niet drink genoeg en ga niet het zonnetje in tussen 12 en 4 uur ;))
Allemaal bedankt dat jullie er een leuke en gezellig chat van maken.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn, kan dat via degezelligechat@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten