donderdag 18 juli 2019

Exit Kaylee


Het is tijd om te gaan.
Kaylee heeft gisteren aangekondigd Utopia te willen verlaten en vandaag is het moment daar. Rond twaalf uur loopt Kaylee samen met haar vriendje Dylan naar de poort waar ze haar ingepakte kist neerzet. Ze maakt nog snel wat foto's met de inwoners voordat ze afscheid neemt.

Kaylee lijkt het duidelijk moeilijk te hebben met haar vertrek, zeker omdat ze haar vriendje achterlaat. "Ik vind het heel erg moeilijk en ben heel verdrietig. Ik ga jullie heel erg missen, ik heb heel veel geleerd. Ik kan voor mezelf opkomen, henna en tattoos zetten. Ik ga deze tijd niet meer vergeten, maar dit is het beste voor mij en ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb", vertelt ze met tranen in haar ogen. Nadat ze haar praatje heeft gedaan, geeft ze iedereen een dikke knuffel. Dylan heeft het erg moeilijk met de situatie en hij houdt het niet droog. Kaylee wenst iedereen succes. "Ik hou van jou, kies voor jezelf", geeft Kaylee aan bij Dylan. Samen lopen ze naar de poort. "Love you", sluit ze af. 




Spelletjes Topic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten