woensdag 17 juli 2019

BREAKING!!!

Kaylee vertrekt morgen.
Het is de moeilijkste beslissing die ze ooit heeft gemaakt.

Het is een gitzwarte dag voor Utopia. Het ziet er namelijk naar uit dat Kaylee, morgen na twaalf uur, niet meer onder de Utopianen is. Kaylee deelt het dramatische nieuws privé met Dylan, "Ik ga naar huis. Ik ga je missen." Ze merkt dat het leven in het beloofde haar erg zwaar valt, "Ik ben gewoon niet gemaakt voor Utopia." Ook heeft ze veel last van heimwee.

Het is voor Kaylee een moeilijk besluit geweest, omdat ze Dylan niet graag achterlaat. "Het is de moeilijkste keuze die ik ooit heb gemaakt, want ik laat jou achter", zegt Kaylee en ze wrijft wat tranen weg. "En je kan het toch ook super leuk hebben zonder mij?" vraagt ze, hoewel de tranen in de ogen van Dylan staan, beantwoordt hij toch bevestigend. Kaylee ziet namelijk dat hij nog plezier heeft in het Utopiaanse bestaan en wil dat hem niet afnemen. Het is een vervelend moment voor de lokale tattoo-artists, maar Kaylee lijkt haar besluit toch écht te hebben genomen. "Ik ben opgelucht", zegt ze nog. De twee gaan op in een innige omhelsing.
Het verdrietige tweetal besluit zich te voegen bij de rest van de Utopianen. "Ik ga heel veel afleiding zoeken", zegt Dylan terwijl ze lopen. Als ze bij de andere Utopianen komen hebben die nog helemaal niks door, want ze zijn nog druk bezig met het grasveld. Één voor één krijgen de Utopianen het te horen. "Kaylee gaat morgen naar huis, hou het nog even stil", zegt Dylan tegen Jens en Brandon in vertrouwen.

Conclusie: (van mij dan😊)
Morgen om 12 uur zal Kaylee het Utopia terrein verlaten.
Dylan kan eindelijk weer beginnen te leven.
Ze heeft nooit echt op haar plek gezeten en was er alleen om Dylan in zijn nek te hijgen.
Geen gekrab en geen ranzige filmpjes meer met haar lampje😃.

Hopelijk krijgen we nou weer de Dylan van de eerste paar dagen.
Eindelijk weer een vrije man😂




Spelletjes Topic
🅦

Geen opmerkingen:

Een reactie posten