donderdag 10 augustus 2017

Topic Van Lamaar

Hallo allemaal hier een Topic over de leuke uit spraken van de Utopianen.




We trappen af met Romy en Cemal

In Utopia hoor je de vreemdste uitdrukkingen langskomen, en verkeerd gebruikte gezegdes ed.  Hier een aantal van Romy en Cemal:

Iemand tegen je in het harnas jagen, wat zoal langs kwam :
Je slaat ze tegen het harnas ( Romy )

Romy: we hebben top tip gewerkt
Romy: Cemal ziet altijd beren in het bos
Cemal: niet teveel hooi op je boterham nemen
gesprekken in dialoos voeren
straks is toch verleden tijd

Romy: voel me zo naar in mijn botten
Romy: wat mij tegenhoud is de weerstand

Cemal: noemt kletskoppen-kletskotten
Cemal: ik brand niet vooruit vandaag
Cemal: vraagt aan verslaafde : hoe vaak moet je de detox innemen ?
             koken
Romy: komt wel veel sap uit de spekjes
Romy: een oude vos verliest wel zijn haren
Volgens Romy is je ene borst groter dan de andere , omdat daar je hart zit
En als je rechts pijn hebt word je links geopereerd



Dan nog een paar die gewoon te leuk zijn om jullie te onthouden:

Ga me dat niet in de voeten gooien
soms moet je je nek uitrekken
een schoon voetje halen
ik werd niet in go
ede aarde ontvangen
de zere vinger op de juiste plek leggen
noem de naam maar bij het beessie
hij is de meester achter het brein
de vinger op de natte plek leggen
spijkers met kloppen slaan
ik funcioneer als een piloot zonder kop
een ezel slaat zich niet 2 keer aan dezelfde vinger
Jacco over Billy, die heeft 20 persoonlijkheden, maar ik ken er niet 1
Jeroen, je moet ook niet alles op z'n natuurbasis laten gaan
Floor, daar zakt mij de pet van af
hoe slimmer je bent, hoe intelligenter je overkomt
Jeroen, even tussen aanstekers
je kan de koe helemaal uitmelken, maar halverwege is de koe dood
als een kalf valt, gaat de put dicht
er is geen pijl aan vast te knopen
scheef in je vel zitten
met iemand door een bocht kunnen
door merg en boom
je kop boven het malieveld steken
hoge bomen waaien harder

Lamaar namens ons allemaal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten