zaterdag 20 mei 2017

Utopia Topic 2

Voor jullie een nieuw Topic over Utopia


De open loods is voorbij, maar wat hebben de inwoners verdiend?
Na een wisselvallige dag met zon, regen, hagel Ên onweer, is de open loods afgelopen. De inwoners steken de koppen bij elkaar en berekenen de totale omzet. Demi drukt op de toeter en roept de hele groep bij elkaar.
"Jongens, ik heb liefdesverdriet. Chipp heeft niet voor mij gekozen en daarom ga ik maandag naar huis" vertelt ze,
"Nee hoor, is een grapje. Dit is Cemals moment". De inwoners richten hun aandacht op Cemal.
De nieuwe boekhouder vertelt vol trots: "We hebben vandaag 1389 euro en 15 cent verdiend". Alle inwoners juichen, behalve Jessie. Hij merkt namelijk op dat de kaartverkoop daar nog niet bij is gerekend.
"Alweer de kaartverkoop vergeten?" vraagt Jacco, "Hoeveel hebben we dan verdiend?".
Na een vlugge hoofdrekening komen de inwoners op een nieuw totaal uit. "2589 euro en 15 cent".
Kortom, de open loods was een succes! 


Hou de streams goed in de gaten want Billy is volgens mij op oorlogs pas ik weer niet wat er precies gebeurt is maar weet wel dat ze al voldoende heeft gedronken,
Ik zou zeggen Jessie verstevig je sloten en ramen maar want ze is niet te vertrouwen vannacht ;))

Mochten er vragen of opmerking zijn dan hoor ik het graag: degezelligechat@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten