zondag 6 januari 2019

Namens Cherona en Alice


Lieve chatters en lezers,

Met pijn in ons hart moeten wij jullie helaas mededelen dat Puggy vanmorgen is overleden.
Ze kreeg een paar maanden geleden te horen dat ze long kanker had en heeft daarna een hele zware periode door moeten maken.
Helaas heeft ze deze oneerlijke strijd vanmorgen verloren.
Wij wensen haar kinderen, familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke en verdrietige periode.
Natuurlijk ook de chatters hier die altijd lol met haar hadden.
Puggy wat zullen wij jou missen ik hoop dat je af en toe nog meekijkt en wij zullen jou nooit vergeten er zal altijd een plekje voor jou blijven op de gezellige chat.

Lieve Puggy,
wat heb ik met je gelachen, je bent me maatje. Lieverd wat zal ik die gezellige avonden die we hier hadden op de chat missen nu je er niet meer bent.
Het was heel bijzonder dat twee mensen die elkaar nog nooit hebben gezien zo intens met elkaar kan zijn. Ik wens de kinderen, familie en haar vrienden heel veel sterkte toe met dit enorme gemis. 
Maatje rust zacht lieverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten